منتدى أصدقاء prof3laa
{هلا وغلاا زائرنا الكريم
يسعدنااا تسجيلكـ في

....منتدى أصدقاء prof3laa....

فأهلاا وسهلا بك}
منتدى أصدقاء prof3laa
{هلا وغلاا زائرنا الكريم
يسعدنااا تسجيلكـ في

....منتدى أصدقاء prof3laa....

فأهلاا وسهلا بك}
منتدى أصدقاء prof3laa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أصدقاء prof3laa

منتدى الاصدقاء لكل الاصدقاء

الرئيسيةprof3laa*الأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7125 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو Ibrahubdbim فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 185654 مساهمة في هذا المنتدى في 32110 موضوع
المواضيع الأخيرة
» تهنئه بمناسبه عيد الاضحى المبارك 2024
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالإثنين 17 يونيو 2024, 11:55 am من طرف prof3laa

» من هم اعضاء منتدى اصدقاء بروف علاء prof3laa
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالأربعاء 17 أبريل 2024, 8:19 am من طرف prof3laa

»  يسر منتدى أصدقاء PROF3LAA دعوة جميع الأعضاءإلى مائدة إفطار مغربية
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالأربعاء 17 أبريل 2024, 8:16 am من طرف prof3laa

» البقاء لله - الدعاء للمرحوم احمد ابو طارق
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالإثنين 11 مارس 2024, 7:43 pm من طرف البرنس

» اصدقائي الاعزاء
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالسبت 24 يونيو 2023, 12:36 am من طرف Adel kassem

» سجل حضورك بدعاء الصباح
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالثلاثاء 07 مارس 2023, 1:15 am من طرف البرنس

» اسأل نفسك ببساطة : لماذا أقول السر للأخر؟
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالجمعة 17 فبراير 2023, 7:35 pm من طرف prof3laa

» تعالوا يا اصدقائي نسلم و نصبح على بعضبا باجمل الصور واعبق العبارات كل يوم بمجرد دخولنا المنتدى
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالأربعاء 18 يناير 2023, 9:25 pm من طرف prof3laa

» أطباء صينيون يزرعون يد شاب في قدمه
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالجمعة 06 يناير 2023, 8:53 pm من طرف prof3laa

» تحذير "الناتو" من هجوم روسي ضخم.. الدلالات والاحتمالات
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:17 pm من طرف prof3laa

» ترجمة مجانية مقدَّمة من Google
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:11 pm من طرف prof3laa

» موقع يلا شوت yalla shoot مشاهدة أهم مباريات اليوم بث مباشر
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:07 pm من طرف prof3laa

» تردد mbc دراما
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 8:44 pm من طرف prof3laa

» حقى الشرعى . بقلم مصطفى خفاجة
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالثلاثاء 03 يناير 2023, 9:57 pm من طرف prof3laa

» ضغط الدم أعراضه، أسبابه وعلاجه..
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:15 pm من طرف prof3laa

» ظلم الناس
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:13 pm من طرف prof3laa

» وقف الناس ينظرون
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:06 pm من طرف prof3laa

» بخصوص القنوات المغلقة على مدار النايل سات ؟
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالجمعة 28 أكتوبر 2022, 10:19 pm من طرف prof3laa

» إجازة المولد النبوى بعد قرار مجلس الوزراء 2021
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالإثنين 11 أكتوبر 2021, 3:37 am من طرف prof3laa

» تردد قناة زي ألوان الجديد 2021 على النايل سات
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالثلاثاء 03 أغسطس 2021, 10:03 pm من طرف prof3laa

أفضل 10 فاتحي مواضيع
peace23
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط I_vote_rcapمقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط I_voting_barمقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط I_vote_lcap 
zekkra
مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط I_vote_rcapمقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط I_voting_barمقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط I_vote_lcap 
prof3laa
aslama
نانسي
sara
حنان
محمد سعد
يوسف العربي
nassima
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 565 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 565 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 623 بتاريخ الأحد 29 سبتمبر 2024, 4:17 pm
جوجل .

مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط

peace23
الجنتل وليد العميد
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الجنتل وليد العميد
مشرف منتدى الافلام
مشرف منتدى الافلام
الجنتل وليد العميد

نقاط المساهمات : 937
13/06/2010
العمل/الترفيه : مدير اداره سنتر سهيله بالزقازيق
قائمه الاوسمه : مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط اوسمه الاداره

مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Empty
مُساهمةموضوع: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالثلاثاء 22 يونيو 2010, 9:04 am

بسم الله الرجمن الرحيم

جايبلكم النهارده اربع مقارنات بين الاولاد
والبنات

ومحدش ينكر ويقول ان الكلام ده غلط

انا عن نفسى اعترف بان
الموضوع كله صح وواقعى

بلاش اطول عليكم واسيبكم مع الموضوع مع
.....

المقارنه الاولى

بالنسبه للفتاه
لو شافت مره واحد لاول
مره واعجبت بيه تبصله من تحت لتحت عشان متتفضحشى والناس تتكلم عليها

اما
بالنسبه للولد
لو شاف واحده لاول مره واعجب بيها يلف وشه 360 درجه وتلاقى يا
عينى نص
سكان المنطقه عرفو هو بيبص ليه ويبتدى من سعتها يفكر ازاى هيصلح غلطته
مع
البنت الغلبانه دى

المقارنه الثانيه

بالسبه للفتاه
لو
لقت قط غريب فى البيت بتروحله وتطبطب عليه وبتاخده تاكله وتروح للباب
تحطه بره
وتغنيله اسفه لاصاله والسبب ان ابوها مش بيحب القطط فى البيت
وتوعد القط انها
هدخله بكرا والمسكين يستنى لبكره ويبات فى البرد

بالنسبه
للولد
فامبيصدقش نفسه لما يلاقى قط فى البيت بيتخيل نفسه زين الدين
زيدان
ويسدد ضربه حره وفجاه يلاقى القط نفسه متشاط بره البيت وهو طاير بيقوله
منك لله يا شيخ لحد ما يعتر فى صندوق زباله تاخده

المقارنه
الثالثه

بالنسبه للفتاه
حين تجد مرعب النساء فى المنزل طبعا كلنا عارفينه
( الصرصور ) تصرخ جامد
اكنها بتلحن سيمفونيه بتهوفن من جديد وتجرى تجيب المبيد
وتجرى على الصرصور
وتقوله حتموت يعنى حتموت والله لاموتك والصرصور بيضحك على خفه
دمها لحد ما
ابوها يجى ويضربه بالنار

بالنسبه للولد
بيتغر فى نفسه
بقا ويقول للصرصور جيتلى لوحدك محدش جابك يعمل فيها بقا رامبو ويصطاد الصرصور ويقطع
رجله الاولى ويقوله
بابا فين
الرجل التانيه : ماما فين
الرجل التالته :
اخواتك فين
الرجل الرابعه : ساكن فين
بكده يكون تمت عمليه التعذيب ومازال
الصرصور حيا
يسيبه صاحى مشلول من غير ارجل عشان يبقى عبره للى هيجى البيت من شله
الانس والفرفشه شله مرعبين النساء

المقارنه الرابعه

خناقه بين
بنتين ما بنسمعشى الا ..؟؟؟؟؟

انتى حماره
انتى اللى ستين حماره
الزمى
حدودك انتى اللى ستميه وستين حماره
ياااه انتى جريئه اوى انتى اللى ست الاف
ستميه وستين حماره
لحد ما يوصلو للعد 6666666666666666666666666 من
الحمير

اما بين الاولاد فا عينك ما تشوف الا النور الضرب تحت
الحزام
وبعد الخصام يحلى السلام
ههههه
هههه
الجنتل وليد العمــــــــــــــــيد

peace23
المراقبه العامه
المراقبه العامه
peace23

نقاط المساهمات : 23516
05/03/2010
قائمه الاوسمه : مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط 1500010

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالثلاثاء 22 يونيو 2010, 9:24 am

وبعد قراءة موضوعك
يحلى الكلام
يله لنبدا الكلام
سلمت يمناك
تحياتي واحترامي وتقديري
الجنتل وليد العميد
مشرف منتدى الافلام
مشرف منتدى الافلام
الجنتل وليد العميد

13/06/2010
قائمه الاوسمه : مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط اوسمه الاداره

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالثلاثاء 22 يونيو 2010, 9:29 am

شكرا اختي بيس علي مرورك الرائع
لكي كل التحيه والاحترام
الجنتل وليد العمـــــــــــــــــــــيد

أماني
عضو متقدم
عضو متقدم
أماني

نقاط المساهمات : 4650
28/02/2010
العمل/الترفيه : كتابة خواطر

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالثلاثاء 22 يونيو 2010, 9:46 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه
مسكينة القطّة حرام
الاولاد اشرار بالطبيعة شفت يا جنتيل
شكرا لك
حنان
الاشراف العام
الاشراف العام
حنان

نقاط المساهمات : 13305
13/03/2010
العمل/الترفيه : لاشيء

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالثلاثاء 22 يونيو 2010, 10:38 am

ههههههههههههههههههههههههه
تسلم يدك يا وليد والله عاجبانى حكاية الصرصير دى
اعترف انت اكيد بتعزب الصراصيربلشكل ده
شكرا لك

موضوع جميل جدااا تقبل مروري
رانيا
عضو برونزى
عضو برونزى
رانيا

نقاط المساهمات : 40
18/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالأحد 27 يونيو 2010, 1:41 pm

شكلك مغرور جدا
شكرا على الموضوع
zekkra
الاشراف العام
الاشراف العام
zekkra

نقاط المساهمات : 19957
03/02/2010
قائمه الاوسمه : مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط 1500010

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالأحد 27 يونيو 2010, 2:14 pm

ش[b]وفت يا وليد اسيبك تحكم بنفسك ان هناك فرق كبير بين الولاد والبنات
رقه للخشونه الاحساس لعدم الاحساس الحب للكرة

احكم بنفسك انت وانت الى حاطط الموضوع هههههههههههههههههههههههه
تحياتى ذكري javascript:emoticonp(':38:')
الجنتل وليد العميد
مشرف منتدى الافلام
مشرف منتدى الافلام
الجنتل وليد العميد

13/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط Emptyالخميس 22 يوليو 2010, 4:37 pm

ذكري حرجتيني
شكرا لمرورك الجميل

مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات..... عايز جرئ او جريئه تقولي كلامي غلط
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» معانى اسماء الاولاد والبنات حسب علم النفس
» عايز تعرف صديقك غير موجود على الياهو ماسينجر او مخفى أو عايز تعرف أصدقاء جدد
» الفرق بين الشباب والبنات
» تظاهرات في الجزائر
» الفيس بوك والبنات