منتدى أصدقاء prof3laa
{هلا وغلاا زائرنا الكريم
يسعدنااا تسجيلكـ في

....منتدى أصدقاء prof3laa....

فأهلاا وسهلا بك}
منتدى أصدقاء prof3laa
{هلا وغلاا زائرنا الكريم
يسعدنااا تسجيلكـ في

....منتدى أصدقاء prof3laa....

فأهلاا وسهلا بك}
منتدى أصدقاء prof3laa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أصدقاء prof3laa

منتدى الاصدقاء لكل الاصدقاء

الرئيسيةprof3laa*الأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7125 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو Ibrahubdbim فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 185654 مساهمة في هذا المنتدى في 32110 موضوع
المواضيع الأخيرة
» تهنئه بمناسبه عيد الاضحى المبارك 2024
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالإثنين 17 يونيو 2024, 11:55 am من طرف prof3laa

» من هم اعضاء منتدى اصدقاء بروف علاء prof3laa
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 17 أبريل 2024, 8:19 am من طرف prof3laa

»  يسر منتدى أصدقاء PROF3LAA دعوة جميع الأعضاءإلى مائدة إفطار مغربية
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 17 أبريل 2024, 8:16 am من طرف prof3laa

» البقاء لله - الدعاء للمرحوم احمد ابو طارق
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالإثنين 11 مارس 2024, 7:43 pm من طرف البرنس

» اصدقائي الاعزاء
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالسبت 24 يونيو 2023, 12:36 am من طرف Adel kassem

» سجل حضورك بدعاء الصباح
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالثلاثاء 07 مارس 2023, 1:15 am من طرف البرنس

» اسأل نفسك ببساطة : لماذا أقول السر للأخر؟
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالجمعة 17 فبراير 2023, 7:35 pm من طرف prof3laa

» تعالوا يا اصدقائي نسلم و نصبح على بعضبا باجمل الصور واعبق العبارات كل يوم بمجرد دخولنا المنتدى
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 18 يناير 2023, 9:25 pm من طرف prof3laa

» أطباء صينيون يزرعون يد شاب في قدمه
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالجمعة 06 يناير 2023, 8:53 pm من طرف prof3laa

» تحذير "الناتو" من هجوم روسي ضخم.. الدلالات والاحتمالات
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:17 pm من طرف prof3laa

» ترجمة مجانية مقدَّمة من Google
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:11 pm من طرف prof3laa

» موقع يلا شوت yalla shoot مشاهدة أهم مباريات اليوم بث مباشر
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:07 pm من طرف prof3laa

» تردد mbc دراما
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 8:44 pm من طرف prof3laa

» حقى الشرعى . بقلم مصطفى خفاجة
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالثلاثاء 03 يناير 2023, 9:57 pm من طرف prof3laa

» ضغط الدم أعراضه، أسبابه وعلاجه..
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:15 pm من طرف prof3laa

» ظلم الناس
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:13 pm من طرف prof3laa

» وقف الناس ينظرون
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:06 pm من طرف prof3laa

» بخصوص القنوات المغلقة على مدار النايل سات ؟
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالجمعة 28 أكتوبر 2022, 10:19 pm من طرف prof3laa

» إجازة المولد النبوى بعد قرار مجلس الوزراء 2021
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالإثنين 11 أكتوبر 2021, 3:37 am من طرف prof3laa

» تردد قناة زي ألوان الجديد 2021 على النايل سات
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالثلاثاء 03 أغسطس 2021, 10:03 pm من طرف prof3laa

أفضل 10 فاتحي مواضيع
peace23
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك I_vote_rcapسبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك I_voting_barسبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك I_vote_lcap 
zekkra
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك I_vote_rcapسبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك I_voting_barسبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك I_vote_lcap 
prof3laa
aslama
نانسي
sara
حنان
محمد سعد
يوسف العربي
nassima
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 509 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 509 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 650 بتاريخ الأحد 29 سبتمبر 2024, 10:19 pm
جوجل .

سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حنان
الاشراف العام
الاشراف العام
حنان

نقاط المساهمات : 13305
13/03/2010
العمل/الترفيه : لاشيء

سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Empty
مُساهمةموضوع: سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك   سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 25 مايو 2011, 12:33 pm

سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك 47

سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Da7b746fb3

سبني جوا حضنك داالي وخدني دا انت قلبك مطمني نفسي اعيش وياك
خدني دا البعاد عنك غلبني وانت ليه يا حبيبي سايبني نفسي اكون وياك
سبني
جوا حضنك داالي وخدني دا انت قلبك مطمني نفسي اعيش وياك
خدني دا البعاد عنك غلبني وانت ليه يا حبيبي سايبني نفسي اكون وياك
عمري ياللي بيك احلو عمري ولعنيك سلمت امري مش هسيبك يوم

دوبنا لما قلنااللي في قلوبنا من الكلام الي في عيونا دابت الاحزان
دوبنا لما قلنااللي في قلوبنا من الكلام الي في عيونا دابت الاحزان
كلمه قلتهالي حبيبي كلمه من البعاد طب ايه اخدنا قسوه الحرمان
قلبي ياللي صورتك جوة قلبي نفسي تفضل جوة حضني مش هتندم يوم

سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك 57

sara
الاشراف العام
الاشراف العام
sara

نقاط المساهمات : 12775
27/04/2010
قائمه الاوسمه : وسام النشاط المستمر
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك M2

سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Brzan%20%2831%29

مُساهمةموضوع: رد: سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك   سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 25 مايو 2011, 1:50 pm

كلمات جميلة تسلم ايديكى حبيبتى

سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك 383624 سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك 383624 سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك 1222990050 سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك 1222990050
حنان
الاشراف العام
الاشراف العام
حنان

نقاط المساهمات : 13305
13/03/2010
العمل/الترفيه : لاشيء

مُساهمةموضوع: رد: سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك   سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 25 مايو 2011, 3:08 pm

شكرا على المرور حبيبة قلبي

سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك X.garnek.pl-ga7568-2497fd247e883a11725295a3-11725295
zekkra
الاشراف العام
الاشراف العام
zekkra

نقاط المساهمات : 19957
03/02/2010
قائمه الاوسمه : سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك 1500010

مُساهمةموضوع: رد: سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك   سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك Emptyالأربعاء 25 مايو 2011, 3:16 pm

وانا عمرى ما اقدر اسيبك ولا ثانيه حبيبه قلبي
تسلمى على نقلك لتلك الكلما الجميله
ودى وحبي لكى
سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك 683436 سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك 683436

سبني جواه حضنك دا اللي واخدني دانت قلبك دا مطمني نفسي اعيش وياك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دانت وحشني ...
» سبني وراح يا هوى
» عيني ع اللي جرحه ما نامش عيني ع اللي حب ما قالش
» سيبني جوة حضنك
» سيبني جوة حضنك