منتدى أصدقاء prof3laa
{هلا وغلاا زائرنا الكريم
يسعدنااا تسجيلكـ في

....منتدى أصدقاء prof3laa....

فأهلاا وسهلا بك}
منتدى أصدقاء prof3laa
{هلا وغلاا زائرنا الكريم
يسعدنااا تسجيلكـ في

....منتدى أصدقاء prof3laa....

فأهلاا وسهلا بك}
منتدى أصدقاء prof3laa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أصدقاء prof3laa

منتدى الاصدقاء لكل الاصدقاء

الرئيسيةprof3laa*الأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7125 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو Ibrahubdbim فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 185654 مساهمة في هذا المنتدى في 32110 موضوع
المواضيع الأخيرة
» تهنئه بمناسبه عيد الاضحى المبارك 2024
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالإثنين 17 يونيو 2024, 11:55 am من طرف prof3laa

» من هم اعضاء منتدى اصدقاء بروف علاء prof3laa
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالأربعاء 17 أبريل 2024, 8:19 am من طرف prof3laa

»  يسر منتدى أصدقاء PROF3LAA دعوة جميع الأعضاءإلى مائدة إفطار مغربية
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالأربعاء 17 أبريل 2024, 8:16 am من طرف prof3laa

» البقاء لله - الدعاء للمرحوم احمد ابو طارق
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالإثنين 11 مارس 2024, 7:43 pm من طرف البرنس

» اصدقائي الاعزاء
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالسبت 24 يونيو 2023, 12:36 am من طرف Adel kassem

» سجل حضورك بدعاء الصباح
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالثلاثاء 07 مارس 2023, 1:15 am من طرف البرنس

» اسأل نفسك ببساطة : لماذا أقول السر للأخر؟
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالجمعة 17 فبراير 2023, 7:35 pm من طرف prof3laa

» تعالوا يا اصدقائي نسلم و نصبح على بعضبا باجمل الصور واعبق العبارات كل يوم بمجرد دخولنا المنتدى
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالأربعاء 18 يناير 2023, 9:25 pm من طرف prof3laa

» أطباء صينيون يزرعون يد شاب في قدمه
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالجمعة 06 يناير 2023, 8:53 pm من طرف prof3laa

» تحذير "الناتو" من هجوم روسي ضخم.. الدلالات والاحتمالات
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:17 pm من طرف prof3laa

» ترجمة مجانية مقدَّمة من Google
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:11 pm من طرف prof3laa

» موقع يلا شوت yalla shoot مشاهدة أهم مباريات اليوم بث مباشر
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:07 pm من طرف prof3laa

» تردد mbc دراما
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 8:44 pm من طرف prof3laa

» حقى الشرعى . بقلم مصطفى خفاجة
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالثلاثاء 03 يناير 2023, 9:57 pm من طرف prof3laa

» ضغط الدم أعراضه، أسبابه وعلاجه..
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:15 pm من طرف prof3laa

» ظلم الناس
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:13 pm من طرف prof3laa

» وقف الناس ينظرون
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:06 pm من طرف prof3laa

» بخصوص القنوات المغلقة على مدار النايل سات ؟
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالجمعة 28 أكتوبر 2022, 10:19 pm من طرف prof3laa

» إجازة المولد النبوى بعد قرار مجلس الوزراء 2021
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالإثنين 11 أكتوبر 2021, 3:37 am من طرف prof3laa

» تردد قناة زي ألوان الجديد 2021 على النايل سات
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالثلاثاء 03 أغسطس 2021, 10:03 pm من طرف prof3laa

أفضل 10 فاتحي مواضيع
peace23
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم I_vote_rcapادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم I_voting_barادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم I_vote_lcap 
zekkra
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم I_vote_rcapادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم I_voting_barادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم I_vote_lcap 
prof3laa
aslama
نانسي
sara
حنان
محمد سعد
يوسف العربي
nassima
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 618 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 618 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 623 بتاريخ الأحد 29 سبتمبر 2024, 4:17 pm
جوجل .

ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شجن
عضو نشيط
عضو نشيط

نقاط المساهمات : 783
15/11/2010
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
قائمه الاوسمه : وسام الحضور الدائم
ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم F7f582aa52

الاوسمه
 :  

ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Empty
مُساهمةموضوع: ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم   ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالجمعة 31 ديسمبر 2010, 9:24 am

مستنياكم

سحر الورد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يسعد أوقاتكم وأيامكم يا أجمل أسرة في الدنيا ....

النهاردا موضوعي أنا نفسي شيفاه غريب شوية بس حاسة إن دمه خفيف شوية ...

بجد نفسي كل واحد منكم يتكلم عن أكتر موقف محرج حصل لكم وفي نفس الوقت ضحككم بعد كدة ....

عموما أنا هكون أول واحدة تحكي:

بصوا يا غاليين : أنا عازفة في أروكسترا عالمية ، بس الأروكسترا ده للكفيفات ، طبعا عرفتم إني عضوة منه يعني كفيفة ، المهم : أنا نزلت أنا وصديقة ليا في ميترو
حلمية الزيتون على شان مستنية صديقة ثالثة جايا هنخدها معانا وإحنا رايحين البروفا بتاعتنا ..... أنا عمالة أتصل بيها بالتليفون وهي عمالة تقول إنها قريبة مننا
وهي على المحطة بس طبعا هههه هنعرف منين أنا وصحبتي ، ههههه ، المهم لقيت واحدة طالعة على السلم بتاع المحطة وقفتها : لو سمحتي يا آنسة ممكن بس لحظة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طبعا ردت : نعم حضرتك عوزة أي مساعدة ؟؟ قلتلها : أنا بس عوزة أسأل حضرتك : هو في بنت في المحطة دي كفيفة واقفة ؟؟؟ قالتلي آه في ... طبعا أنا فرحت اوي إني لقيت
صاحبتي .. بس زي ما بيقولوا : يا فرحة ما تمت . هههههههه. سألتها : طيب هي فين ؟؟ تخيلوا عملت إيه!!!!!!!!!!!!!!!!!

واللهي ما كنتش أتخيل إلي حصل منها

هههههههههههههه

لقيتها مسكت إيد صاحبتي إلي معايا أصلا من الأول وكنت مأنجشاها ، مسكت إيدي اليمين وحطتها على إيد صاحبتي إلي أنا مسكاها بإيدي الشمال ..

هههههههههههه

وعينيكم ما تشوف إلا النور ، واللهي ما قدرت أمسك نفسي من كتر الضحك ..

وفي الآخر لقيت صاحبتي واقفة ورا السلم إلي أنا واقفة قدامه .

بجد موقف محرج وفظيع ، بس بجد لما بفتكره بموت من الضحك ...

يلا احكولي عن أكتر موقف ضحككم ، مستنياكم وما تطنشونيش ..........
peace23
المراقبه العامه
المراقبه العامه
peace23

نقاط المساهمات : 23516
05/03/2010
قائمه الاوسمه : ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم 1500010

مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم   ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالجمعة 31 ديسمبر 2010, 9:33 am

هههههههههههههههههههههههههه
موقف جميل
التمست فيه
شخصية صاحبته وقوتها
صجقيتي
يا سحر الور ومثلما قال
الكاتب الكبير طه حسين ليس الاعمى هو اعمى البصر وانما هو اعمى البصيرة
وانا ما شاء الله التمست النور في بصيرتك
وما اجمل ان تكوني يا سحر الور د نورا لغيرك
وانا سعيدة انني تعرفت على انسانة مثلك بقوتك وصلابتك وايمانك ونور بصيرتك

بس انا عندي طلب واحد
يا ريت اسمع مقطع موسيقي من عزفك
امنية اخر السنة ويا ريت تحقيقها لي
وانا طماعة كمان
يله اتشطري واطلبي من الاستاذ علاء يعملك فيديوا لمقاطعك الموسيقية ونزليها بالمنتدى وانا حكون سعيدة بسماعها
كل عام وانتي بالف خير
peace23
المراقبه العامه
المراقبه العامه
peace23

نقاط المساهمات : 23516
05/03/2010
قائمه الاوسمه : ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم 1500010

مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم   ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالجمعة 31 ديسمبر 2010, 9:34 am

peace23 كتب:
هههههههههههههههههههههههههه
موقف جميل
التمست فيه
شخصية صاحبته وقوتها
صدقيتي
يا سحر الور ومثلما قال
الكاتب الكبير طه حسين ليس الاعمى هو اعمى البصر وانما هو اعمى البصيرة
وانا ما شاء الله التمست النور في بصيرتك
وما اجمل ان تكوني يا سحر الور د نورا لغيرك
وانا سعيدة انني تعرفت على انسانة مثلك بقوتك وصلابتك وايمانك ونور بصيرتك

بس انا عندي طلب واحد
يا ريت اسمع مقطع موسيقي من عزفك
امنية اخر السنة ويا ريت تحقيقها لي
وانا طماعة كمان
يله اتشطري واطلبي من الاستاذ علاء يعملك فيديوا لمقاطعك الموسيقية ونزليها بالمنتدى وانا حكون سعيدة بسماعها
كل عام وانتي بالف خير
radwanall
عضو نشيط
عضو نشيط
radwanall

نقاط المساهمات : 454
29/06/2010
قائمه الاوسمه : ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم اوسمه الاداره

مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم   ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالجمعة 31 ديسمبر 2010, 9:49 am

اسمي يا سحر الورد ايه حصل معايا مره كنت رايح حفله لآحد أصحابي لبست وتأنقت ورشيت البارفان ومسحت النظاره وحطيتها على عيوني وشويه كمان انا لابس خالص رحت ادور على النظاره وفتلت البيت كله وانا ادور على النظاره وهي على عيوني وياربي انا تركتها فين والمهم وبعد جهد جهيد مليت ورحت نازل من البيت واشعلت سيكاره فدخل الدخان في عيني وهميت بفرك عيني وأذ بالنظاره على عيوني وهات ياضحك على حالي وهذا سببه الزهايمر

radwanall تحياتي للجميع
شجن
عضو نشيط
عضو نشيط

15/11/2010

الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم   ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالجمعة 31 ديسمبر 2010, 10:55 am

سلامتك من الظهايمر يا أستاذ رضوان ، هههههه ، بس موقف حلو ويحير ، الله يبارك في صحتك ،.. وميرسي يا بيس يا قمر على مرورك الجميل ده ، وبجد مش عارفة أشكرك إزاي ؟؟؟ بس سامحيني مش هقدر ألبيلك طلبك كله لسبب : أنا عضوة من ضمن أعضاء الأروكسترا وللأسف ما عنديش مقاطع عزف منفرد ليا لوحدي ، بس في حفلة كانت في اليونان بأمر الله هقول لأستاذ علاء ينزلها على المنتدى ..... بس فين موقفك بقى !!!!!!! يلا اكتبيلي أي موقف حصل معاكي ، على فكرة : أنا مستنياكي
شجن
عضو نشيط
عضو نشيط

15/11/2010

الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم   ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالجمعة 31 ديسمبر 2010, 5:40 pm

إيه رحتم فين ............ مستنياكم يلا اكتبوا مواقفكم.......
عطا
العضو الذهبى
العضو الذهبى
عطا

نقاط المساهمات : 1551
21/11/2010
العمل/الترفيه : ملك التريكو
قائمه الاوسمه : ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم 1000

مُساهمةموضوع: ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم   ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالجمعة 31 ديسمبر 2010, 7:02 pm

اهلا و سهلا كيفك سحر الورد
كل عام وانتى بالف خير

ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم 39333alsh3er

ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم 39328alsh3er
شجن
عضو نشيط
عضو نشيط

15/11/2010

الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم   ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالأحد 02 يناير 2011, 10:59 am

الحمد لله تمام وبخير ، وحضرتك بألف صحة وسعادة يا أستاذ عطا وميرسي على مرورك
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
نانسي

نقاط المساهمات : 13746
09/02/2010
قائمه الاوسمه :

الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم   ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالأحد 02 يناير 2011, 11:04 am

ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Caveof2
شجن
عضو نشيط
عضو نشيط

15/11/2010

الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم   ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم Emptyالأحد 02 يناير 2011, 11:19 am

ميرسي يا أجمل قمر يا ننوس على مرورك بس كدة تضحكي عليا وتهربي من حكاية موقف حصل معاكِ بس ماااااااااااشي ، بيكفي مرورك

ادخلوا ومش هتندموا ... مستنياكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ادخلوا واقرأوا وصدقوني مش هتندموا.
»  لو دخلتوا مش هتندموا يا صبايا؟
» مودلات تجنن هتندموا لو مدخلتوش
» ادخلو ا صدقونى مش هتندموا العرض محدود
» ادخلوا شوفو ا الوفاء