منتدى أصدقاء prof3laa
{هلا وغلاا زائرنا الكريم
يسعدنااا تسجيلكـ في

....منتدى أصدقاء prof3laa....

فأهلاا وسهلا بك}
منتدى أصدقاء prof3laa
{هلا وغلاا زائرنا الكريم
يسعدنااا تسجيلكـ في

....منتدى أصدقاء prof3laa....

فأهلاا وسهلا بك}
منتدى أصدقاء prof3laa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أصدقاء prof3laa

منتدى الاصدقاء لكل الاصدقاء

الرئيسيةprof3laa*الأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7125 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو Ibrahubdbim فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 185654 مساهمة في هذا المنتدى في 32110 موضوع
المواضيع الأخيرة
» تهنئه بمناسبه عيد الاضحى المبارك 2024
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالإثنين 17 يونيو 2024, 11:55 am من طرف prof3laa

» من هم اعضاء منتدى اصدقاء بروف علاء prof3laa
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالأربعاء 17 أبريل 2024, 8:19 am من طرف prof3laa

»  يسر منتدى أصدقاء PROF3LAA دعوة جميع الأعضاءإلى مائدة إفطار مغربية
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالأربعاء 17 أبريل 2024, 8:16 am من طرف prof3laa

» البقاء لله - الدعاء للمرحوم احمد ابو طارق
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالإثنين 11 مارس 2024, 7:43 pm من طرف البرنس

» اصدقائي الاعزاء
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالسبت 24 يونيو 2023, 12:36 am من طرف Adel kassem

» سجل حضورك بدعاء الصباح
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالثلاثاء 07 مارس 2023, 1:15 am من طرف البرنس

» اسأل نفسك ببساطة : لماذا أقول السر للأخر؟
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالجمعة 17 فبراير 2023, 7:35 pm من طرف prof3laa

» تعالوا يا اصدقائي نسلم و نصبح على بعضبا باجمل الصور واعبق العبارات كل يوم بمجرد دخولنا المنتدى
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالأربعاء 18 يناير 2023, 9:25 pm من طرف prof3laa

» أطباء صينيون يزرعون يد شاب في قدمه
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالجمعة 06 يناير 2023, 8:53 pm من طرف prof3laa

» تحذير "الناتو" من هجوم روسي ضخم.. الدلالات والاحتمالات
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:17 pm من طرف prof3laa

» ترجمة مجانية مقدَّمة من Google
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:11 pm من طرف prof3laa

» موقع يلا شوت yalla shoot مشاهدة أهم مباريات اليوم بث مباشر
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 9:07 pm من طرف prof3laa

» تردد mbc دراما
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالأربعاء 04 يناير 2023, 8:44 pm من طرف prof3laa

» حقى الشرعى . بقلم مصطفى خفاجة
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالثلاثاء 03 يناير 2023, 9:57 pm من طرف prof3laa

» ضغط الدم أعراضه، أسبابه وعلاجه..
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:15 pm من طرف prof3laa

» ظلم الناس
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:13 pm من طرف prof3laa

» وقف الناس ينظرون
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالسبت 12 نوفمبر 2022, 9:06 pm من طرف prof3laa

» بخصوص القنوات المغلقة على مدار النايل سات ؟
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالجمعة 28 أكتوبر 2022, 10:19 pm من طرف prof3laa

» إجازة المولد النبوى بعد قرار مجلس الوزراء 2021
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالإثنين 11 أكتوبر 2021, 3:37 am من طرف prof3laa

» تردد قناة زي ألوان الجديد 2021 على النايل سات
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالثلاثاء 03 أغسطس 2021, 10:03 pm من طرف prof3laa

أفضل 10 فاتحي مواضيع
peace23
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار I_vote_rcapانا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار I_voting_barانا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار I_vote_lcap 
zekkra
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار I_vote_rcapانا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار I_voting_barانا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار I_vote_lcap 
prof3laa
aslama
نانسي
sara
حنان
محمد سعد
يوسف العربي
nassima
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 638 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 638 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 649 بتاريخ الأحد 29 سبتمبر 2024, 8:24 pm
جوجل .

انا بدعوا كل اخواتى الاعضاء اللى من الدول الشقيقه برحله معى لزيارة القلعه وكل ما بها من معالم واثار

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
zekkra
الاشراف العام
الاشراف العام
zekkra

نقاط المساهمات : 19957
03/02/2010
قائمه الاوسمه : انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 1500010

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Empty
مُساهمةموضوع: انا بدعوا كل اخواتى الاعضاء اللى من الدول الشقيقه برحله معى لزيارة القلعه وكل ما بها من معالم واثار   انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالثلاثاء 28 ديسمبر 2010, 9:24 pm

رحلتنا الى القلعة

دى اول صورة صورتها اول مدخلنا القلعة ودى القلعة طبعا من زاوية سفلية

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080311

وبعد كده دخلنا متحف الشرطة علشان كانو عايزين يتفرجو على صور ريا وسكينة
ههههههههه جين من اسكندرية يشوفو ريا وسكينه

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080312

ده مكيت توضيح لمبنى قديم من مبانى الشرطة زمان

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080319

وده شكل افراد الشرطه ايام زمان

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080313

ودى المعدات بتاعت افراد الشرطه

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080314

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080318

وده مشط مش عرف بيعمل ايه فى متحف الشرطه
هههههههه
شكلو مشط رئيس الشرطه زمان علشان كده مهتمين بيه

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080315

دى اله كانت تستخدم فى طباعة الفلوس المزورة القديمه

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080316

دى بعض النماذج لافراد مسجلين يعانون من تشوه فى البصمات

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080320

دول بقى اللى هما جايين علشانهم
اللى على اليمين ريا والشمال سكينه

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080317

ده سفاح كان مدوخهم زمان بس الحمد لله قتلوه

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080321

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080322

وده البطل ادهم الشرقاوى
كان مدوخ الانجليز

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080323

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080324

بعد كده خرجنا من المتحف
فى المكان ده بقى روعة بحبو جدا بشوف مصر كلها من فوق
بس للاسف بتبقى غرقانه فى الدخان تحس اللى احنا بنولع مش بنعيش
ههههههه

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080326

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080327

ده مدفع رمضان بتاع زمان ولسه شغال على فكرة يا جماعة

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080328

بعد كده هوديكو بقى المتحف الحربى اللى جوه القلعة
كبير جدا ومهول جدا

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080329

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080330

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080332

تماثيل للجنود القدامى

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080336

ده صاغ فى الجيش زمان
رائد حاليا

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080333

اشكال الخوذات فى العصور المختلفة

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080334

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080335

مكيت توضيحى لمسجد محمد على

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080337

مكيت توضيحى لمسجد الرفاعى

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080338

مكيت توضيح للنصب التذكارى الجندى المجهول
بالاسكندرية

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080339

بعض اللوحات التذكارية بالمتحف

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080340

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080345

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080343

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080344

العربية المرسيدس بتاعت الخديو اسماعيل
هههههههههههههه

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080342

صورة تذكارية لحظة البدء فى تفجير مشروع السد العالى باسوان

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080346

صورة للرئيس الراحل محمد انور السدات
الشهير برجل الحرب والسلام

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080347

مكيت توضيحى لاجتماع قادة الضباط الاحرار

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080348

دى بقى شوية صور للدبابات على الماشى

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080349

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080351

ودى القلعة من برة

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080352

معلش بقى الوقت كان قصير وضاع كلو فى التفتيش
فالقلعة خلصت وفيه اماكن كتير مروحنهاش
[size=16]
المرة الجاية ان شاء الله

ارجو ان تكونو قد استمتعتم معايا فى القلعة
ومستنى رايكو فى الموضوع

[/size]
peace23
المراقبه العامه
المراقبه العامه
peace23

نقاط المساهمات : 23516
05/03/2010
قائمه الاوسمه : انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 1500010

انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا بدعوا كل اخواتى الاعضاء اللى من الدول الشقيقه برحله معى لزيارة القلعه وكل ما بها من معالم واثار   انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالثلاثاء 28 ديسمبر 2010, 10:04 pm

مرسي على الرحله
يا ذكرى
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 20080329
zekkra
الاشراف العام
الاشراف العام
zekkra

نقاط المساهمات : 19957
03/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: انا بدعوا كل اخواتى الاعضاء اللى من الدول الشقيقه برحله معى لزيارة القلعه وكل ما بها من معالم واثار   انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار Emptyالأربعاء 29 ديسمبر 2010, 10:45 pm

مرافقه جميله جدا بالرحله النتى يابايس

شكرا لك حبيبتى
انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 805231 انا بدعوا  كل اخواتى الاعضاء  اللى  من الدول  الشقيقه  برحله معى لزيارة  القلعه  وكل ما بها من معالم واثار 805231

انا بدعوا كل اخواتى الاعضاء اللى من الدول الشقيقه برحله معى لزيارة القلعه وكل ما بها من معالم واثار
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نهنئ جميع الاعضاء لوصول عدد الاعضاء بالمنتدى الى 4000
» حبك غير معالم حياتي
» انا بين ايديك طب قولى افكر فى اللى فات و اللى جاى ليه؟
» من معالم تريم حضرموت اليمن
» أنا اللى أستاهل كل اللى جرالي